Skip links
blank

Annonsering på sosiale medier

Nyhet

Annonsering på sosiale medier

Sosiale medier har i løpet av de siste årene blitt en naturlig del av hverdagen for mange av oss. Hele 78% av norske innbyggere over 18 år er daglige brukere av sosiale medier. Dermed er muligheten stor for å treffe din målgruppe med det budskapet du ønsker å formidle. Sosiale medier er en rimelig plattform å annonsere på, og du har muligheten til å nå brukere der de er, når de er mest mottakelige.

LES MER
blank

Hva ønsker du å oppnå?

Ønsker du å utvide din kundebase? Øke trafikk til nettsiden? Øke konverteringer? Annonseadministrasjonen for de forskjellige sosiale medie-kanalene vi benytter gir oss muligheten til å definere målsetting for annonser.

En annen fordel ved å benytte sosiale medie-kanaler ved annonsering, er at resultatene er klart definert og oversiktlige. Hvilke data som vises, er avhengig av målsetting som er satt ved utforming av annonsen. Vi overvåker kontinuerlig pågående annonser for å eventuelt gjøre justeringer om vi ikke ser ønsket effekt.

Ulike kanaler

Facebook, Snapchat, Instagram og LinkedIn er blant kanalene vi benytter for våre kunder. Det er viktig å velge den kanalen som best passer din bedrift, ditt budskap og den målgruppen du ønsker å treffe for at annonsen skal gi best mulig resultater.
For eksempel er LinkedIn en passende kanal for rekruttering eller om du ønsker å nå personer på B2B-markedet, og Snapchat er effektivt om du ønsker å treffe en yngre målgruppe.

Er du nysgjerrig på hvilken effekt annonsering på sosiale medier kan gi for din bedrift? Nye sosiale medier-kanaler utvikles stadig – Relevant følger utviklingen for å gi våre kunder gode resultater!

Nysgjerrig?
Ta gjerne kontakt med oss.

Skriv til ossKontaktskjema Ring oss på+47 51 22 77 20 Send oss mailpost@relevant.no
Åpne
Dra